دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا از تصمیم خود برای انتخاب این تیم لالیگایی و شرایط تیم ملی برای بازی با سوریه صحبت کرد.

امیر عابدزاده

به گزارش همشهری‌آنلاین، امیر عابدزاده که برای ادامه فوتبال خود در تیم پونفرادینا در لالیگا دو مشغول شده است، عملکرد درخشانی در این تیم داشته و به عنوان یکی از سه دورازه‌بان منتخب دراگان اسکوچیچ، در اردوی تیم ملی فوتبال برای دو بازی حساس مقابل سوریه و عراق در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ حضور یافته است.

امیر عابدزاده در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه فوتبال برتر از عملکرد خود در شروع لالیگا گفت: خدا را شکر که توانستم شروع خوبی داشته باشم. فکر می‌کنم که تصمیم خوبی گرفتم. تصمیمم قلبی بود و از آن خوشحال هستم چون همیشه بازی در اسپانیا یکی از هدف‌هایم بود. خیلی خدا را شاکرم که در حال سپری کردن دوران تکامل خودم هستم. از یک جای خوب شروع کردم و انشالله پله‌پله بالا می‌آیم. خیلی خوشحالم که یک باوری ایجاد شده که همه می‌گویند چرا من نه. من هم خوشحالم که در این مدت نماینده خوبی برای کشورم بودم. در این سال‌ها بچه‌های دیگر هم در حال اضافه شدن هستند و انشالله که بتوانیم برای سربلندی کشورمان همه تلاشمان را بکنیم.

ملی‌پوش ایرانی پونفرادینا درخصوص لیگ دو اسپانیا افزود: لالیگا دو خیلی لیگ پر رقابتی است. تیم‌ها خیلی به هم نزدیک هستند. تیم‌هایی در این لیگ هستند که چندین سال در لالیگا بودند. لیگ خیلی پر فشاری است و همه روی کاغذ مدعی هستند. ما هم شروع خوبی داشتیم که برای ادامه رقابت‌ها انگیزه‌مان را بیشتر کرده است.

عابدزاده همچنین در رابطه با بازی حساس تیم ملی ایران برابر سوریه اظهار کرد: فکر می‌کنم الان به یک تجربه‌ای رسیدیم و درک کرده‌ایم که چرا باید خوب شروع کنیم. نباید خیلی روی حریف تمرکز بگذاریم؛ یک جورهایی از همه حریفان شناخت داریم. ما هر موقع بهترینِ خودمان بودیم تمام حریفان آسیایی را بردیم. وقتی خودمان بودیم جلوی اسپانیا و پرتغال چقدر خوب بازی کردیم و حتی می‌توانستیم پرتغال را ببریم. من فکر می کنم که بهترین روش و تفکرمان باید این باشد که بهترین خودمان باشیم. آنالیز و شناخت حریف هم توسط کادر فنی صورت گرفته و به بچه‌ها انتقال داده می‌شود. ما بازیکنان وظیفه داریم که بهترین عملکرد و تمرکزمان را برای موفقیت تیم ملی و شادی مردم به کار بگیریم.

کد خبر 623741

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha